ZÁKLADNÍ INFORMACE

Akce je pro účastníky zdarma, a to včetně jídla:

  • sobotní snídaně
  • sobotní oběd
  • sobotní večeře
  • nedělní snídaně
  • nedělní oběd

Avšak kapacita účastníků je omezena na max. 20. Přihlašování na tomto odkaze.

PROGRAM

Sobota 22. dubna 2017

10:00−12:00
Panelová diskuze se starosty, či zastupiteli různě velkých obcí.

Martin Křižan (starosta Hluku)
Josef Bazala (starosta Starého Města u Uherského Hradiště)
Petr Hladík (1. náměstek primátora města Brno)

13:00–18:00
Školení na téma komunální politika.

Volební systém
Doba trvání: 0,5 hodiny
V první části školní by byl krátce představen volební systém a jeho mechanismus. Znalost daného volebního systému je základním předpokladem každého začínajícího politika. Krátce se zaměříme na výhody a nevýhody tohoto mechanismu a jak s ním efektivně pracovat a vytěžit maximum mandátů z volebního systému.

Strategie a organizace kampaně
Doba trvání: 1,5 hodiny
Určit si jasnou strategie je alfou a omegou každé úspěšné kampaně. Pokud vyčerpáte zdroje v nesprávném období či špatně zacílíte, bude Vás to stát prohrané volby. V této části se zaměříme na to, jak si určit a definovat správnou předvolební strategii, na co musíte při její tvorbě myslet a jak si kampaň rozdělit do fází a jaké aktivity by jednotlivé fáze měly obsahovat.
Za zvládnutou kampaní stojí celý tým, který pomáhá kandidátům ke zvolení. Ať již pracujete s minimálním či milionovým rozpočtem, musíte umět dobře delegovat úkoly a sestavit si tým. Tento blok se zaměří na to, jak a kde hledat vaše zdroje a jak by mělo vypadat ideální rozdělení rolí v každé kampani. Dle možností účastníků a s jejich zapojením vymyslíme ideální tým právě pro ně.

Data a jejich využití v kampani
Doba trvání: 0,75 hodiny
Tento blok vás naučí, kde získat veřejně dostupná data, která potřebujete znát a jak s nimi následně pracovat. Podíváme se, čeho lze s daty dosáhnout. Zhodnocení voleb z hlediska dat a zasazení do kontextu – jak vám data mohou pomoci vyhrát kampaň.

Jak na kontaktní kampaň
Doba trvání: 0,75 hodiny
Část o kontaktní kampani se zaměří na to, jak konkrétně vést kontaktní kampaň, na co při ní nesmíme zapomenout a jak organizovat dobrovolníky/straníky, kteří nás budou propagovat. Součástí je také konkrétní nácvik rozhovoru s potenciálním voličem.

Budování osobní značky a získání prostoru v médiích
Dobra trvání: 0,75 hodiny
Tento blok odpoví na otázku, jak fungují média a jak se do nich dostat, i když nemám miliony na inzerci. Pokud se vám podaří vybudovat osobní značku odborníka, dostanete prostor zdarma. Mediální prosto úzce souvisí s permanentní komunikací. Naučíme vás, jak si tento návyk vybudovat.
S dostáním se do médií souvisí také dobře vybudovaná a silná osobní značka každého politika. Definice silných a slabých stránek. Kam se mohu posunout? Co mi konkrétně sedí? Preferuji písemnou formu vyjadřování nebo mi nedělá problém vyjadřovat se na kameru? Lifestyle a sázka na odlišnost. Stanovení si jasných témat, ve kterých se stanu odborníkem.

Facebook pro permanentní politickou komunikaci
Doba trvání: 0,75 hodiny
Lajky Vám nevyhrají volby, ale mohou Vám pomoci dostat vaši message přesně k takovým cílovým skupinám, které potřebujete. V tomto bloku se naučíte, jak levně, ale přitom efektivně využít online marketing, jak správně cílit, kdy publikovat statusy, jak by měly být dlouhé atd. Neopomineme ani nastavení Facebooku, algoritmy virálního šíření a další vychytávky, jejichž osvojení vám usnadní dostat sdělení přesně ke komu potřebujete. Vytváření komunity na sociálních sítích.
Každý blok bude obsahovat také konkrétní příklady dobré i špatné praxe z českého i zahraničního prostředí.

Neděle 23. dubna 2017

Diskuze se zlínskou krajskou tajemnicí KDU-ČSL Karlou Vaculínovou.

Akce končí nedělním obědem.